Keresés

Apex Legends

Join our Discord

Stellar Blade: A korai vélemények itt vannak, és vegyesek

Tartalomjegyzék

Stellar Blade: Nagy elvárások, vegyes vélemények

A Stellar Blade egy ideje már egy-két vita középpontjában áll, és most, hogy a megjelenésig már csak pár nap van hátra, ismét mindenki a témával foglalkozik. Az április 24-én feloldották a kritikai embargót, így mindannyian megnézhetjük, mit mondanak a kritikusok a hack-and-slash kalandról. A vélemények vegyesnek tűnnek.

Stellar Blade Early Reviews are in
SHIFT UP Corporation

Megnézzük, mit mondanak a Stellar Blade-ről az egyes vélemények, és meglátjuk, hogy megéri-e az időnket. Azt ajánlom, hogy próbáljátok ki, és döntsetek saját magatok a Shift Up új játékáról, de ha bizonytalanok vagytok, ezek a vélemények talán segítenek a döntésben.

Stellar Blade: elvárások és vélemények

Mindannyian tudtuk, hogy egy gyönyörű játékra számíthatunk, és a rengeteg kritika elolvasása után úgy tűnik, a legtöbb játékos úgy gondolja, hogy a Stellar Blade ezt jól tette. Néhányan ismétlődésről számoltak be néhány dungeonnal kapcsolatban, de vizuálisan kellemes élményben lesz részünk.

Stellar Blade korai vélemények Naytibáról
SHIFT UP Corporation

Az ellenségek széles skáláját találjuk, még akkor is, ha néhányan ugyanaz a lény különböző fegyverekkel. A Naytiba jól lett megtervezve, egyszerre groteszk és gyönyörű.

Gondolj a Dead Space gangos idegenjeire a Halo Flooddal keverve. Bár hogy pontosan mi is az a Naytiba, az a játék egyik központi rejtélye.

-Paul Tassi, Forbes

Nem hagyhatjuk figyelmen kívül az egész drámát a főszereplő, Eve körül, és néhány kritika felvetette, hogy ismét vonzó. Ennek ellenére úgy tűnik, már nem az a tény a téma, hogy szexi. A vélemények többsége egyetért abban, hogy ami Eve-nek külseje van, az nem kárpótolja a személyiség hiányát. 

Stellar Blade Early Reviews Eve
SHIFT UP Corporation

Ez a Stellar Blade összes karakterére igaz. Mindannyian vonzóak valamilyen módon, de nincs meg bennük az a személyiség, ami miatt törődnél velük.

30 óra elteltével alig tudok valami említésre méltót mondani Eve-ről azon kívül, hogy vadul elkötelezett a küldetése iránt; nagyon közel áll a 7. légi osztagtársához, Tachyhoz; és nem szereti, ha vizes lesz. Soha nem kapunk milyen betekintést abba, hogy ki is ő valójában, mint karakter, nincs humorérzéke, és a társaival, Ádámmal és Lilivel való interakciói hihetetlenül felszínesek.

Mitchell Saltzman, IGN

Amint fentebb már említettük, tudjuk, hogy egy vonzó játékra számíthatunk, és meg is kaptuk, de ha a csinos karakterek és tájak mellé némi tartalmat is várunk, lehet, hogy egy kicsit csalódni fogunk. Most, hogy az ellentmondásos látványvilágon túl vagyunk, áttérhetünk arra, amiről mindenki csak jót tud mondani.

Stellar Blade Early Reviews Combat
SHIFT UP Corporation

A Stellar Blade harcai ígéretesek, és egyesek csak dicsérik, de mások szerint hiányzik belőle a szikra, ami ragyogóvá tenné. A kritikusok a harcokat egy souls-szerű játékhoz hasonlították, de sokkal egyszerűbb és nem annyira magával ragadó.

<nbsp;

A souls-szerű játékokban lényegében az első percekben bedobnak a mélyvízbe. Minden halálos, és minden találkozás megköveteli minden harci képességedet, különben meghalsz. De a Stellar Blade-nél lassan indít be, keményen ütős, de viszonylag egyszerű ellenfelekkel indít, akiket könnyedén elintéz, inkább egy akció-RPG-re, mint egy soulslike-ra hasonlít.

Ash Parrish, The Verge

Mások úgy vélik, hogy mielőtt a harc nehéz és érdekes részeihez érnénk, várható, hogy elveszítjük az érdeklődésünket, mert a történet nem tartja le a figyelmünket úgy, ahogy kellene. A kritikusok a mellékküldetéseket unalmasnak és nem érdemesnek nevezték. A fő történet sok játékos számára kiszámíthatónak tűnik. Bár van néhány csavar az út során, a végeredmény egyes vélemények szerint mégis erőtlennek tűnik.

Stellar Blade Early Reviews Style Over Substance
SHIFT UP Corporation

Ha a narratívát nézzük, nagy a kísértés, hogy a Stellar Blade-et „stílus az anyag felett” néven emlegessük. Főnökök sokaságával harcolsz, akik látszólag inkább kényelmi okokból állnak az utadba, mintsem nagy céllal, és a játék elveszik egy olyan narratívában, amely egyszerre kusza és kiszámítható – van néhány cselekménybeli fordulat, amelyet már korán telegrafáltak azzal a fajta finomsággal, amit egy olyan, az emberiség sorsáról szóló játéktól várnál, amelynek központi szereplőit Évának és Ádámnak hívják.

-Stacey Henley, TheGamer

A kritikák dicsérték a filmzenét, és úgy tűnik, ez az egyetlen dolog, amiben mindenki egyetért abban, hogy a Stellar Blade valóban jó. Minden másnak vannak előnyei és hátrányai, de végül átlagosnak tűnik. Bár a Shift Up platforming elemeket adott a Stellar Blade-hez, a legtöbben azt mondták, hogy ez frusztráló és nem úgy működik, ahogy kellene.

Stellar Blade Early Reviews Platforming
SHIFT UP Corporation

Ne hagyjuk figyelmen kívül azt a tényt, hogy stúdióként ez a Shift Up első konzolos játékmegjelenése. Ez enyhén szólva is lenyűgöző teljesítmény, ha figyelembe vesszük a Stellar Blade mint cím minőségét. A játék kétségtelenül elképesztően jól néz ki és hangzik, de ennél is többről van szó: Bátran állíthatom, hogy a Stellar Blade a műfaj nagyjai mellett is megállja a helyét.

-Austin Suther, TechRaptor

A Stellar Blade iránt van némi szeretet, és remélhetjük, hogy ez tovább nő, ha nagyobb közönséghez jut el. Meg kell értenünk, hogy ez a Shift Up első konzolos játéka, és lesz egy tanulási folyamat, de a mai korban a legtöbb játékos lehet, hogy többet akar, mint amit a Stellar Blade nyújtani tud.

Az egyetlen dolog, ami több véleményen keresztül ismétlődik, hogy a Stellar Blade nem tudja, hogy hova kellene illeszkednie. Vannak nyílt világú elemek, de vannak lineáris küldetések is. Vannak benne hack-and-slash játék aspektusai, de RPG darabkák is. Rengeteg mellékküldetés van, de a kritikusok szerint a jutalmak nem érik meg az elvesztegetett időt. Ruhákat gyűjthetsz, de ezeknek nincs hatása a történetre, így csak a látvány miatt van.

Stellar Blade Early Reviews predict an average experience
SHIFT UP Corporation

A Stellar Blade-nek van néhány nagyszerű eleme, de jelen állás szerint a vélemények átlagos élményre vetítik ki az elvárásokat. Ezekben a modern időkben, a játékok minőségét tekintve az „átlagos” nem biztos, hogy elég ahhoz, hogy benyomást keltsen. Meg kell majd győződnünk róla, és időt kell szánnunk arra, hogy saját véleményt alkossunk.